søndag 30. mai 2010

En kjempe fin bursdag :-)))

Så har jeg altså blitt hele 37 år ung :-) Dagen har vært utrolig fin, og solen lyste fra en skyfri himmel :-) Jeg er helt overveldet over hvor mange gratulasjoner jeg har fått i dag, gjennom Facebook :-) Har takket alle etter hvert, men tar det en gang her også jeg: Tusen takk for alle gratulasjoner :-))))))

Jeg fikk gave av Roy straks jeg stod opp.... Han hadde laget et kort til meg, og så fikk jeg et par sko :-)


I formiddag var det visst et eller annet som stakk meg, for plutselig var jeg ved scrappekroken... Fikk laget to kort ;-) Akkurat da jeg var ferdig med kort nr. to, kom mine foreldre ;-) Av dem fikk jeg kr.300,-, så nå må jeg ta meg en shoppingtur :-)


Etter at dem reise, tok Roy og jeg en liten tur på Plantasjen, hvor vi kjøpte noen småting.... Vel hjemme igjen, ble det jammen så jeg laget enda to kort til :-)))




Da ønsker jeg alle sammen en fortsatt fin kveld :-)


2 kommentarer:

♥ mys ♥ sa...

Hei *Ü*
Gratulerer med dagen vennen:D
Vi har jo sms´et litt idag så jeg har hørt at du har kost deg masse - og det er bra! Bursdag = kos:D Og siden du har hatt sol så har du vært snill jente:)
Så flotte kort du har laget - likte spesielt godt det med delfinene:) Er virkelig imponert over produksjonen din idag:D
Det var et kjempefint kort Roy hadde laget til deg og så fine sko du fikk:) Heldig du:)
♥ Ønsker deg en fortsatt fin kveld ♥
*Bursdagsklemmer fra Inger*

♥ mys ♥ sa...

Hei igjen:)
*Jeg har helt glemt bort å svare deg på hvordan jeg får til hjertene i teksten. Jeg kopierte bare fra en blogg og limte inn i teksten min. Har deretter fortsatt å kopiere fra min blogg og limt inn - tungvint, men hvis du går inn på atc-bloggen min og leser kommentaren under "Around the world" atc´en, så finner du det en blogger forklarte meg:) Jeg har ikke word, så jeg kunne ikke gjøre det slik som henne. I word er det mange andre symboler også som kan brukes:)

*Og så ville jeg bare komme med et lite tips til hvordan du kan få vist oss kortene dine litt bedre. Vil jo så gjerne se de godt vettu:)
Hvis du legger kortet oppå et hvitt ark og fotograferer ovenfra og ned, så nærme du kan uten at det blir utydelig, så får du frem kortet bedre. Vet ikke om du bruker kamera eller mobil, men jeg bruker mobil og kan gå helt ned slik at det bare er en liten hvit kant igjen rundt kortet og da blir de slik du ser i bloggen min.
Gleder meg til å se mer av kortene dine :D

*Ha en kjempefin dag!*

♥ Klem fra Inger ♥

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)