mandag 24. mai 2010

En fin og rolig 2.pinsedag :-)

I morges våknet jeg ganske tidlig, og det til tross for at det ikke var noen vekkerklokke som vekket meg... Jeg har nok innebygget i kroppen, at jeg skal tidlig opp, he he ;-))))

Litt ut på dagen, reiste Roy og jeg utover til Lindås. Der var vi innom Bruvoll camping, hvor vi ville se hvordan var. Vi
syns det var fint her, så nå har vi satt opp på liste om ønske om og ha campingvognen vår fast der.

På vei hjem igjen havnet vi innom Peppe's pizza. Her bestilte vi oss en av de nye pizzaene dems. Den som heter B'n'B... Denne var ganske spesiell, men allikevel god :-)


Nå skal jeg bare slappe av resten av kvelden, og få brodert litt videre på adventskalenderen :-) I morgen er det hverdag igjen. Da starter jeg arbeidsuken med en lang dag...;-( Først er det nemlig jobb, og så skal jeg på et møte kl.18.00... Er ingen vits for meg å reise hjem mellom jobb og kurs, så da blir det nok å traske litt i sentrum....

Ønsker alle sammen en fortsatt fin kveld :-D

3 kommentarer:

♥ mys ♥ sa...

Hei:)
Gurimalla som jeg misunner dere turen på Peppes Pizza:) De har bare den aller aller beste pizza´n (nr 11 - så sant de ikke har endret menyen, for det er evigheter siden jeg har vært på Peppes. Blir bare Pizza Bakeren på oss nå - og det er en skikkelig god toer).
Ikke visste jeg at dere har skaffet dere campingvogn - så spennende da! Håper dere får masse glede av den:)
Ha en fin uke:)
*Klem*

DC sa...

Den så fristende ut :)
Håper den var god :)

kjerstisblogg sa...

mmm,den pizzaen så kjempegod ut,fikk vann i munnen.:-) koselig å lese at dere hadde en fin pinse.
takk for tips om botanisk hage i bergen,visste ikke om den. jepp,vi får prøve å ta turen dit neste gang vi kommer til Bergen. ha en fin kveld.

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)