lørdag 17. april 2010

Shopping er utrolig gøy.....

særlig når man får en del for pengene, he he.... Roy og jeg tok en spontantur til sentrum i dag, og jammen fikk pengene vinger å fly med..... Allikevel er jeg utrolig stolt, he he... Vi føler at vi fikk ganske mye for de pengene vi brukte... Inne på Dressmann, viste det seg å være oppussingssalg.... Der fikk Roy seg fem bukser for kr.200,- :-)

Selv fant jeg meg to jakker til kr.500,- tilsammen på Lindex :-)


Ellers ble det en del til scrapping :-D


Og ellers ble det nå noe mathandling også....

Jeg er fortsatt like treg med oppdateringen her, men jeg har nå fått brodert litt siden forrige lørdag :-D


I tillegg har Roy vært flink og fått laget seg to kort....;-)


Ønsker alle sammen en fortsatt fin helg :-))))

1 kommentar:

*mys * sa...

Hei:) Så flotte kort du og Roy har laget - knallfine var de :)
Og så var dere kjempeheldige med shoppingen :) Shopping er farlig - men såååå moro ...hehe...
Usj, snø nå, nei takk sommer og sol er det vil vi ha:) Klem *Ü*

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)