lørdag 3. april 2010

Ønsker alle sammen en fortsatt fin påske :-D

I går kom John-Martin tilbake hit, etter å ha vært hjemme i noen dager. Nå skal han være her til mandag, mens Steffen reiser hjem til faren i morgen. Gårsdagen gikk stille for seg her med data, brev og håndarbeid. Det har omsider gått unna med fanagenseren min og :-)
Jeg legger inn bilde av den når jeg har fått strikket den ferdig. Og det håper jeg blir i morgen eller senest på mandag :-)

I dag har vi også bare slappet av her hjemme. Jeg sendte nå Roy og guttene i butikken, mens jeg selv var her og tok det lille som trengtes i leiligheten. Rett etter at de kom tilbake fra butikken, dukket min bror opp på et uventet besøk. Dette var jo kjempe koselig, og enda koseligere var det jo selvsagt at han hadde Angelica med seg :-D



2 kommentarer:

kjersti sa...

så fine bilder,Nina:-) fin blogg.er innom og leser ofte:-)

fortsatt god påske.:-) klem

*mys * sa...

Så fine bilder av ei herlig tulle :) Camilla kom med en dvd forleden og på den hadde farmora og farfaren hennes ordnet to filmsnutt´er fra ho var lita :) Var kjempemoro å se :) God påske videre! Klem:)

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)