lørdag 10. april 2010

Jippi!!!!!!!!!!!!

Er endelig ferdig med Fanagenseren min :-D Helt utrolig, he he.... Tre år har jeg holdt på med den, så det var nå jammen på tide.....


Ellers har jeg så vidt begynt på et nytt strikkeprosjekt, men det er bare et lite prøveprosjekt.... Skal prøve å strikke meg et skjørt, men vet ikke hvordan det vil ende.... Skader nå ikke å prøve, he he... I verste fall går det jo bare i søppelet.....


Jeg har også kommet et stykke videre på juleløperen som jeg holder på med :-)


Ellers har dette vært en rolig helg så langt. Guttene kom jo hit i går, og skal hjem i morgen..... I dag var nå John-Martin borte i noen timer, for han var på noe aktivitetsdag-greier med konfirmasjonsgjengen sin :-) Steffen og jeg har nå bare vært her hjemme og slappet av.... Nå i kveld ble det nå så jeg bakte sjokolademuffins, og de smakte faktisk godt :-)


Ønsker alle sammen en fortsatt fin lørdags kveld c",)


1 kommentar:

*mys * sa...

Gratulerer med ny genser :) Tenker det var godt å få den ferdig ja. Riktig så fin ble den også :) Håper alt står bra til og ønsker deg en fin uke :) Klem :)

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)