mandag 19. april 2010

Har hatt en fin dag.....

selv om dagen startet ganske så kaldt... Det var 0 grader da jeg gikk hjemmefra i morges, og det var ganske så glatt å gå. Særlig siden jeg hadde tatt jobbesko på... Jaja, jeg holdt meg nå på bena helt til jobb, he he :-) Solen kom nå fram etter hvert, og det ble ganske så fint vær :-)

Etter jobb var jeg innom SparKjøp, og fikk kjøpt garnet som jeg skal bruke.... Jeg er nemlig i gang med å strikke en flettegenser til sønnen av en bekjent av meg -) Nå begynte jeg så vidt i går kveld, så jeg har ikke akkurat kommet så langt....


Ellers har jeg fått laget tre ATC'er, men bilde av de kommer når mottakeren har fått de :-)))

Ønsker alle sammen en fortsatt fin kveld :-D


1 kommentar:

*mys * sa...

Hei :) Så flink du er med strikkepinnene :) ATC´ene skulle ikke tilfeldigvis være til meg vel ..thihi..*håpe håpe*. Ønsker deg en fortsatt fin kveld! Stor klem =)

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)