fredag 23. april 2010

En fin uke, men nå skal det bli godt med helg :-D

Da er enda en fin uke over, og jeg har fått gjort litt utenom jobbing.... På onsdag fikk jeg gavekortet, som jeg vant inne på Facebook...;-) Så i går møtte jeg Roy etter jobben min, og så shoppet jeg (vi) litt på Laksevåg Senter. Der ble det nye tights, en t-skjorte og en bluse på meg :-)


I tillegg fikk vi kjøpt 12 tallerkner til konfirmasjonen vi skal holde for John-Martin.... Så nå har vi i alle fall nok middagstallerkener :-D


Ellers har jeg måttet rakne opp igjen det jeg hadde strikket på armen til Nikolai.... Altså sønnen til en bekjent :-( Jeg klarte altså å gjøre et eller annet, og fant jammen ikke ut av det. Dermed begynte jeg likså godt på nytt igjen.....


I tillegg har jeg sagt ja til brodere ferdig en julekalender til en mamma i barnehagen... Hun har selv brodert litt, og i morgen blir jeg nok å brodere litt på det tenker jeg...;-)


Da jeg kom hjem fra jobb i dag, var John-Martin kommet. Han har nå reist igjen, for han skulle på et eller annet ute på Sotra.... Nå kommer han tilbake i kveld en gang, mens Steffen kommer hit i morgen :-D

Da ønsker jeg alle sammen en riktig god helg :-)


Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)