onsdag 10. mars 2010

Sykemeldt :-(

Da blir det altså mye tid til brodering på meg denne uken. Jeg klarte nemlig å falle på vei til jobb mandags morgen :-( Det endte med et lite skrapesår på høyre kne, og smerter i venstre fot. Jeg holdt ut hele dagen på jobb, men foten var jammen ikke god. Flere ganger sviktet den nesten under meg, og tirsdag morgen var det enda verre. Dermed ble jeg hjemme fra jobb.

I går kjentes den bedre
ut, så planen var å komme seg på jobb i dag. Denne planen varte bare til jeg hadde vært nede og hentet posten. Etter å ha gått ned og opp igjen tre etasjer, var ikke foten mye å skryte av :-( Dermed ringte jeg fysio om råd, og så lege for å få sykemelding for disse to dagene.

I dag var jeg altså hos legen, og etter å ha hørt hvordan foten min er, regner han med at jeg har strukket minst to av musklene under fallet. Dermed sykemeldte han meg ut uken, slik at jeg ikke går for tidlig tilbake i jobb. Det kan nemli
g gjøre vondt verre for foten. Så nå er jeg altså god venn med Ibux og prøver å holde foten mest mulig i ro. Med litt bevegelse inni mellom selvsagt. Kan jo ikke sitte helt i ro, for da stivner jo foten helt til....
Siden jeg altså har vært hjemme disse dagene, har det gått unna på broderingen :-) Jeg regner nok med å få ferdig denne juleløperen om ikke alt for lenge c",)



Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)