onsdag 31. mars 2010

Skammer meg skikkelig nå.....

Spesielt når det gjelder min egen fanagenser....;-( Sist jeg hadde den framme, så den slik ut
Nå har jeg funnet den fram igjen, og bestemt meg for å strikke så mye som mulig på den. Det er jo nesten en skam at det har gått to år (eller er det tre?) siden jeg begynte på den....;-(


Så nå blir det altså en pause på broderingen.... Eller det blir i alle fall mindre brodering i dagene framover. Jeg er nå kommet et stykke på juleløperen siden, men nå blir den kanskje lagt litt til side.... Det er jo lenge til jul igjen, så jeg har jo god tid, he he :-)


I går kveld ble jeg nå ferdig med den første raggsokken min, og i morges begynte jeg så vidt med den andre. Det var mens jeg strikket på den, at jeg kom på fanagenseren min....



Vel, nå skal jeg ha meg en kort tur innom fjaseboken, før jeg skal vekke småtassen her....

Ønsker alle sammen en riktig fin dag :-D

2 kommentarer:

*mys * sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
*mys * sa...

Hei :)
Så moro at du har funnet fram genseren igjen og at ene sokken er ferdig. Gleder meg til å se juleløperen ferdig - den nissen har bare et sååååååå nydelig fjes :) Skal ikke mobbe deg mer (tror jeg) ang broderiantallet ditt *thihi*. Ønsker deg og dine en fortsatt fin påske :) Klem*Ü*

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)