tirsdag 30. mars 2010

Påskeferie :-)

Da har jeg påskeferie, og jeg må nok innrømme at det er kjempe godt :-) Nå satser jeg på at disse dagene ikke går så alt for fort, selv om helgen allerede har flydd av gårde.....

Nå var guttene her i helgen, og søndag reise John-Martin hjem til faren. Han kommer nå hit igjen på torsdag, og blir her i påsken...;-) Steffen er her enda, og skal være til søndag eller mandag :-) Akkurat i dag blir jeg nå noen timer alene, for han skal på jobben sin. Roy skal jobbe i dag og i morgen, og så har han også fri....

Siden jeg blir alene her i noen timer, så regner jeg med at det vil bli brodert og strikket litt mer, he he :-) Slik er i alle fall oppdateringen så langt :-)

Det har virkelig gått unna med juleløperen min ;-)



Julestrømpen til John-Martin derimot, har det ikke blitt brodert på siden forrige oppdatering...

Og så er jeg snart ferdig med raggsokk nr.1 til meg selv, he he... Går himla tregt med den strikkingen min altså......


Ønsker alle som er innom, en strålende dag :-D

Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)