lørdag 13. mars 2010

God helg :-))))

Da er vi allerede godt i gang med denne helgen også... Jeg var så redd for at dagene skulle gå så tregt, nå som jeg har vært sykemeldt, men dagene har flydd av gårde. Nå har jeg ikke en gang rukket halvparten av hva jeg hadde planlagt disse dagene. Dataen tar nok alt for mye tid til tider. Og ikke minst broderingen, he he..... Jeg er nå ferdig med juleløperen, og er så vidt i gang med neste prosjekt.

Slik ble juleduken, og jeg ble nesten helt fornøyd.... Litt småplukk som irriterer meg med løperen, men men.....


Slik skal mitt neste prosjekt bli seende ut....


Og som sagt så er jeg så vidt i gang med den....


Ellers kom nå guttene i går, til tross for at dem ikke er helt i form :-( Dem ble nok smittet av en virus da vi var hos mine foreldre sist lørdag... Ikke noe kjekt. Håper dem blir frisk snart. Kanskje dem er så heldig at dem er litt mer pigg nå når dem våkner snart...;-)

Ønsker alle lesere en riktig god dag og en god helg :-D

Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)