søndag 14. februar 2010

Håper alle får en fin valentines dag :-)

Selv starter min dag utrolig tidlig, for slik går det når man skal ha en 14 åring opp..... John-Martin har nemlig begynt å jobbe annen hver søndag, og selvfølgelig har den søndagen havnet på "mine" søndager. Det ender nok med at jeg må ha meg en time på sofaen litt senere i dag tenker jeg....

Siden det altså er valentines dag, så har jeg laget kort til Roy. Vi pleier vanligvis ikke å gi hverandre noe, men jeg fikk bare så lyst å lage et kort. Som vanlig ble jeg nå ikke fornøyd med resultatet, men det er nå ikke noe nytt......


Ellers gikk det unna med broderingen min i går. Er nesten så det ble for mye av det gode, men slik kan det nå bare gå av og til, he he :-) Det er nå godt og da, for jeg har jo som skrevet tidligere, utrolig mange broderier liggende.....



Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)