torsdag 21. januar 2010

Siste sykedag hjemme.....

Da har det allerede rukket å bli torsdag... Hjelpe meg hvor fort dagene har flydd, til tross for at jeg har vært hjemme... I går var jeg nå hos legen, hvor det ble tatt en del blodprøver. Nå skal jeg tilbake igjen om ca. tre uker, for å sjekke om magen er bedre... I mellomtiden må jeg drikke noe dupralach (ikke sikker på skrivemåten) fast hver dag :-( Er jo bare noe flytende som skal opp i saften min, men fysj.... Jaja, om det hjelper, skal jeg bli glad. Det hjalp nå sist jeg brukte det. I og med at jeg ofte er plaget med magen, vil nå legen at jeg skal bruke dette over lengre tid, i stedet for bare en liten periode.... Krysser fingrene for at det ikke finnes noe på blodprøvene i alle fall :-)
Nå blir det en veldig "myk" uke dette..... På jobb i morgen, og så er det helg..... Jeg gleder meg nå å komme tilbake på jobb :-) Savner både ungene og kollegaene...;-)

Vel, da ønsker jeg alle sammen en strålende torsdag :-) Selv skal jeg bruke dagen på litt huslige ting, mye brodering og brevskriving :-D


Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)