mandag 18. januar 2010

Min siste uke og helg....

Jeg klarer visst aldri å bli flink med denne bloggingen jeg... Jobben min tar nok såpass mye energi, at ettermiddagen min løper i fra meg, he he... Ikke misforstå nå, for jeg stor trives i jobben... Allikevel må jeg innrømme at jeg blir utrolig sliten til tider, særlig når det er mye sykdom.
Den foregående uken begynte med sykdom hos en på min avdeling, i tillegg var en på permisjon og en sykemeldt. Dermed var det kun meg og en til av de faste. Vanligvis er vi fem faste på basen, men de tre første dagene var vi da altså bare to, og fikk da en-to vikarer. Da er det klart at det blir litt ekstra på oss faste, for vi kan jo ikke vente at vikarene skal kunne alt og alle rutiner med en gang... Torsdag og fredag var vi nå tre faste, men allikevel var det tundt. Hang jo litt igjen i kroppen min etter tre travle dager.....
Vel, nå er det min tur å være syk, men jeg håper det ikke blir like tungt for dem andre. De er forhåpentligvis minst tre faste i alle fall...;-) Jeg har slitt i hele helgen med magen, og i morges var den ikke bedre.... Nå skal jeg i alle fall til legen på onsdag, og da håper jeg dem finner ut av det. Jeg har jo i mange år slitt med magen i perioder.....;-( Ikke noe kjekt det der i alle fall.....


I helgen hadde jeg nå guttene mine her, og det ble både positive og negative episoder. Pga magen min, måtte jeg sende guttene i bursdagsselskap uten meg. Nå hentet mine foreldre dem, så dem slapp nå å ta bussen dit. Selv lå jeg på sofaen og sov mens dem var i selskap.
Den største og beste beskjeden jeg fikk i helgen, var at guttene og faren skal flytte fra Sotra.... Nå flytter dem ut i Loddefjord, så nå kommer dem mye nærmere oss :-))))) Dem flytter allerede til helgen igjen, og jeg tror alle tre gleder seg :-)


1 kommentar:

*mys * sa...

Hei på deg vennen *Ü*
Så leit å høre at du er syk. Krysser fingrene for at du blir fort bra igjen (og at legen finner ut hva det er med magen din). Må ha vært en flott beskjed å få, den med flyttinga til ungene og xen - godt å få de nærmere:) Tenker det må være deilig å se slutten på hjortebroderiet nå :) *Kjempefint*
Kjempekos at du tittet innom bloggen min :) Lyst til å ta en titt på den nye også? Er ikke så mye nytt der, for har bare lagt over bilder fra den andre, men tenkte å ha en egen ATC-blogg:) Er liksom ATC som er det store nå..hehe.. Du finner link i høyre marg i den "vanlige" bloggen.
God bedring klem fra meg :)

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)