lørdag 2. januar 2010

Guttene....

kom hit i går, for dette er min helg :-) Nå kom dem litt sent i går, så da ble det litt sen middag, og så tv-titting... Og så "kastet" jeg de til køys rundt midnatt. Selv kom ikke jeg meg ikke til sengs før ved 01.30-tiden, men lå våken og leste i hele to timer. Slik kan det gå når man blir overtrøtt og skal bare lese litt til, og bare litt til, he he... Jeg er nemlig snart ferdig med tredje bok i triologien til Stieg Larsson. En utrolig god triologi, som jeg virkelig anbefaler dere å lese.

Så lenge man ikke får sove, er det jo ikke mye å gjøre. Problemet var bare at da jeg endelig sovnet, var det bare 2 1/2 time til vekkerklokken skulle ringe. Da skulle jeg nemlig opp og passe på at Roy skulle komme seg på jobb. Dette gikk nå bra, men gjett hvem som sovnet på sofaen straks han var ute av døren? Jo, det var nok meg det, og dermed kom jeg meg ikke opp før langt ut på formiddagen, he he...;-) Jeg må nå innrømme at det var litt godt å sove lenge og da :-D

Siden vi plages med en veldig kald leilighet, tennes det telys :-) Jeg er en liten pyse, og fyrer ikke i peis når jeg er alene....


Akkurat nå har nå guttene tatt seg en tur på Rema 1000, etter at dem fikk kr.100,- hver av oss. Roy har også kommet hjem, så snart blir det nok fyr i peisen også :-))))

Ønsker alle sammen en riktig flott lørdags kveld, og en fortsatt god helg :-)

1 kommentar:

salige lavendel sa...

Hyggelig blogg du har, takk for titten her inne :)
Synes det hørtes litt stusselig ut å varme seg på te-lys...stakkars deg.

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)