lørdag 30. januar 2010

Guttene her i helgen :-D

I går møtte jeg John-Martin på busstoppet, og så gikk vi hjem sammen. Da kom jeg direkte fra jobben, mens han kom hjemmefra. Like etter at vi kom inn døren, ringte Steffen og sa at han var på vei. Resten av fredagen slappet vi bare av :-)

Dagen i dag har gått til litt forskjellig. Blant annet har det blitt baking. Hele tre sorter fikk jeg bakt i dag :-)

Kryddermuffins ;-)


Sandnøtter ;-)


Kanelkake ;-) Oppskriften fikk jeg av en brevvenninne, og denne var kjempe god c",)



Ellers har det blitt en del håndarbeid også i dag...;-) På mandag begynte jeg på et par raggsokker, men det har tatt sin tid. Først i dag gikk det unna på sokk nr.1, men da jeg var kommet til litt forbi hælen, oppdaget jeg en feil.. Så jeg måtte rakne opp igjen :-( Slik ser nå sokken ut pr nå.....


Når det gjelder hjortebildet, så har det gått unna.....

Jeg har ikke mye igjen nå.. Om du ser på mønsterbildet, så har jeg kun det lille partiet som ikke er tusjet helt nederst til høyre på(siden det ligger feil vei, he he) mønsteret....;-)



Vel, da ønsker jeg alle sammen en fortsatt fin helg :-)


Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)