torsdag 31. desember 2009

Nytt prosjekt.....

Nå var jeg så møkka lei av hjortebroderiet, at jeg la det vekk i går. Etter en stund fant jeg ut at det var veldig dumt, for da blir det jo enda et UFO liggende her hos meg, og det har jeg egentlig nok av.....


Derfor fant jeg ut at jeg heller skulle begynne på et lite et, som jeg kan brodere på inni mellom når jeg er lei hjortene.



Tidligere i dag gikk Roy og jeg gjennom alle broderiene mine, og det viser seg at jeg har 56 broderier liggende... Hjelpe meg.... Har nok broderier for mange år framover. Av disse broderiene, har jeg begynt på fem av de. Så med andre ord, har jeg noen UFO'er jeg bør få ferdig når jeg er ferdig med disse to broderiene her....;-)

1 kommentar:

Ororina sa...

Hjortebildet blir bare helt nydelig! Men skjønner at det går an å bli lei av det innimellom, så det er nok bare fornuftig at du har et lite et som du kan "avreagere" på ;)

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)