fredag 25. desember 2009

En fin 1.juledag :-D

Her har det vært en stille og rolig jul. Guttene mine har pappajul i år, så i går var Roy og jeg alene. Sist søndag fikk guttene åpne gaven fra oss.....
John-Martin av oss: I tillegg fikk han en t-skjorte :-)



Steffen fra oss:


Og gaven fra Roy sin yngste bror med familie (hver sin):



I går om formiddagen var jeg en tur hos mine foreldre, mens Roy var på jobb. Der ble det servert risengrynsgrøt, og litt godteri etterpå :-) Da Roy var ferdig på jobb, plukket han meg opp....

Jeg fikk nå mye fint, noe sammen med Roy og noe alene..... Tror nok Roy syns det var kjempe deilig, for da fikk han sin tradisjonelle julemiddag. Nemlig svineribbe med tilbehør. Etter han flyttet til Bergen for ni år siden, har han fått servert pinnekjøtt på julaften. En stund etter middag pakket vi ut gavene vi hadde liggende.... Sammen med Roy fikk jeg dette:
Av eldste broren til Roy og hans kone:


Av mine foreldre:


Av min søster og familien:



Av Roy fikk jeg:


Av yngste broren til Roy og familien fikk jeg:


Av mine brevvenner, fikk jeg blant annet:


Ellers fra brevvenner fikk jeg Lux shower, hansker og et broderi :-)

Nå skal jeg bare slappe av resten av kvelden, med litt brodering og brevskriving :-) Ønsker alle sammen en fortsatt god jul c",)


Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)