lørdag 7. november 2009

Tomt her uten guttene :-(

Uff, hver gang guttene reiser hjem etter å ha vært her, så blir det liksom så tungt.... Blir liksom så stille, akkurat som om jeg er i et vakuum.... Den følelsen blir jeg visst aldri kvitt. Har hatt det slik i mange år, og trodde jeg etter hvert skulle slippe unna den. Noe jeg enda altså ikke har gjort, selv etter ni år. Jeg må nok bare regne med at det blir slik for alltid... I dag hentet faren dem kl.15.00, og da måtte jeg bare sette i gang med huslige ting for ellers hadde jeg blitt sittende i sofaen å sture...


Roy jobbet i dag, som vanlig annen hver lørdag, og han kom ikke hjem før i 16.30 tiden, og en time etter kom min bror og leverte Angelica :-D En herlig jente, som jeg er stolt av å være tante til c",) Er jo en så søt og herlig jente. Hun ble liggende en stund i sengen før hun sovnet, men ga omtrent ingen lyd fra seg før hun sovnet :-)


Vel, da skal jeg finne fram broderiet mitt tror jeg... Ønsker alle sammen en fortsatt flott kveld :-)



Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)