lørdag 21. november 2009

Koselig besøk :-)

Da har jeg hatt en kjempe fin lørdag :-) Den startet med at jeg stod opp tidlig, for å vekke Roy og få han på jobb. To timer senere vekket jeg guttene etter deres eget ønske. Da var det å sette i gang med litt huslige ting,slik at leiligheten var klar til min søster og ungene skulle komme :-D Det var kjempe koselig med besøk av dem ;-) Jentene var ute en liten stund sammen med guttene mine også c",)

Da dem reiste igjen, satte jeg meg til å brodere litt på hjortebildet mitt igjen ;-) Godt å være i gang med det igjen....;-)

Ellers har jeg også funnet fram igjen fanagenseren min, for nå er det jammen på tide at jeg får den ferdig. Er jo tre vintre siden jeg begynte på den nå :-(

Ønsker alle sammen en fortsatt flott lørdags kveld :-)




Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)