torsdag 5. november 2009

Huff og huff....

jeg klarer visst ikke å bli flink med denne bloggingen jeg. Har jo så lyst å blogge litt hver dag, men..... Det ender som oftest med at jeg finner sengen om kvelden, da uten å ha fått blogget :-(

Den siste uken har nå vært ganske slitsom på jobb, på grunn av mye sykdom, så dette har nok kommet fram hos meg nå... De to siste dagene har ryggen min vært ille, men jeg har nå klart å komme meg på jobb. I dag derimot måtte jeg bare holde meg hjemme. I morgen er det nå planleggingsdag, så det skal jeg klare å komme meg på. Da kan jeg jo bare i verste fall legge meg ned på gulvet, om ryggen skulle krølle seg helt...;-)


Ellers har John-Martin kommet nå, og Steffen kommer vel også snart. Siden dem har fri fra skolen i morgen er det like greit at dem kommer i dag. Dessuten skal dem hjem igjen på lørdag, for da skal dem på et eller annet med faren.

Legger her ut et lite broderi, som John-Martin broderte forrige helg dem var her. Han broderte det helt uten noe mønster, og det var aller første gang han broderte..... Syns han var flink jeg :-)



Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)