søndag 8. november 2009

Helgen har flydd av gårde...

I dag måtte jeg jammen meg tidlig opp. Min lillebror fortalte jo i går, at joda Angelica pleide å sove til rundt kl.10.00... Gjett hvem som måtte opp med henne fire timer før det igjen. Joda, det var nok tante det, he he :-)


Etter en flaske med litt melk, ble hun liggende på gulvet og koste med bamsen jeg fant til henne i går. Jeg syns jo at det var litt tidlig for henne, så jeg la henne i bilstolen og vippet litt på henne. Dermed sovnet hun igjen, men sov bare i en liten time. Da hun våknet, koste jeg litt med henne, før jeg laget grøt til henne.




Her er hun da mett og nystelt :-)


Faren kom og hentet henne igjen kl.14.30, og etter det har jeg slappet av med litt brodering og brevskriving :-D

Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)