torsdag 12. november 2009

Ferien snart over :-(

Æsj og fysj, disse dagene går alt for fort. Har jo hatt ferie denne uken, og nå er det jammen bare en helg igjen omtrent. Er helt utrolig hvor fort dagene går. Og nå når helgen kommer, ja så går den jo enda fortere... Jaja, jeg har nå fått slappet av denne uken, og det har rett og slett gjort godt å ha fri :-)

I går var vi bare hjemme og slappet av. Ble ikke så vi gjorde noe huslige ting en gang.... Godt med slike dager og. Vi skulle egentlig ha gjort en del i dag, men i stedet havnet vi på Vestkanten, hvor vi fikk unnagjort en del julegaver. Deilig å være i gang omsider. I forhold til i fjor, er vi ganske sent ute i år.


Foruten julegaver ble det så vi kjøpte litt annet småplukk også. Blant annet ble det en lue på meg. Jeg som ikke liker å ha noe på hodet en gang, he he... Merkelig nok likte jeg denne luen her da :-) Likte den så godt at Roy måtte ta bilde av meg med den på, med en gang vi kom hjem :-D



Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)