tirsdag 10. november 2009

FERIE!!!!!!!!!!

Denne uken har jeg ferie fra jobben, og jeg stor koser meg allerede... Planen er å bare være hjemme og gjøre huslige ting, og andre ting som jeg ellers føler jeg ikke får gjort når jeg er i jobb.

I går ble det nå litt for mye avslapning da, men gjorde nå godt det også ;-) Planen for i dag, er å gjøre litt som i går, men også få gjort litt huslige ting. Det må jo gjøres det også. Ferie eller ikke ferie, he he....

Juleløperen jeg har holdt på med den siste tiden, nærmer seg nå slutten også :-) Håper på å bli ferdig med denne nå i løpet av uken, men det kommer jo litt an på hvor mye lyst jeg får på å gjøre huslige ting også... Og ikke minst har jeg jo lyst å få laget litt kort nå som jeg først har muligheten......

Vel, da ønsker jeg alle lesere en riktig flott tirsdag :-)))))



Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)