onsdag 28. oktober 2009

Ikke flink med oppdatering her.....;-(

Uff da.... Jeg bestemmer meg hver søndag, at fra i morgen av, ja da skal jeg begynne å blogge hver dag.... Hm, jommen sa jeg smør. Blir visst aldri flinkere. Jeg er rett og slett bare så alt for sliten når jeg kommer hjem fra jobben, så kveldene løper liksom bare i fra meg.....

Nå er det ganske så slitsomme dager på jobb også, og da blir det jo ikke noe bedre med bloggingen. I dag var vi faktisk bare to ansatte på min avdeling, og så hadde vi en vikar da.... Blir liksom ikke det samme med en vikar, i forhold til en fast ansatt. Til tross for hele 18 barn, så klarte vi oss nå ganske bra.

Etter jobb var det ned på Bella Napoli på Nesttun og spise en kyllingsalat. Siden jeg må ta to busser til og fra jobb, var det ingen vits i det i dag.... Jeg skulle nemlig på kurs kl.18.00.. Hjelpe meg. En lang dag med andre ord. Vi fra barnehagen "min" var så redd for at det skulle være et trøttsomt kurs, men kurslederen var så levende at de tre timene kurset varte, løp bare av sted.

Nå er det vel bare å slappe av med brodering til jeg finner sengen. Blir vel ikke alt for sent i kveld, for jeg skal ha tidlig vakt i morgen....
Ønsker alle sammen en fortsatt fin kveld c",)

Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)