søndag 11. oktober 2009

Hjortene begynner å ta skikkelig form.....

Det har virkelig gått unna her på hjortebildet mitt ;-) Nestens så jeg er stolt av meg selv, he he c",)



Sitter og vurderer litt på om jeg skal begynne på denne løperen her, siden jeg begynner å bli litt lei fargene på hjortebildet..... Samtidig er det fristende, siden jeg ellers har kun en juleløper fra før. Skal jeg få denne løperen ferdig til jul, så må jeg i alle fall begynne på den ganske så snart... Tenke på det til i kveld, he he...



Egentllig burde jeg vel ha gjort ferdig alle ufo'ene jeg har liggende for det har visst blitt en del av dem også :-( Kanskje begynne på løperen i kveld, og brodere på den inni mellom hjortebildet, og så ta alle ufo'ene etterpå igjen :-) Tror det er en god plan jeg :-)))))

Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)