fredag 9. oktober 2009

Håper på enda en fin helg :-D

Hjelpe meg hvor stolt jeg er av meg selv nå, he he :-) Jeg som til vanlig har ligget på 15-20 sigaretter pr dag, har så langt i dag røyt bare fire røyk ;-) Ved hjelp av nedtrapping, håper jeg at jeg snart er kvitt all røyk. Jeg har vært slave av den dritten siden jeg var 13 år, så det er jammen på tide jeg blir kvitt den lasten c",)

Ellers har jeg nå vært sykemeldt siden onsdag. Søndag forsvant nemlig stemmen min, og etter to dager på jobb, ble stemmen bare verre og verre. Så etter jobb på tirsdag, gikk jeg på legevakten. Der endte det med at jeg ble sykemeldt, slik at stemmebåndet mitt skulle få litt ro.....

Onsdag kom John-Martin hit, for han ønsket noen ekstra dager her. Dem har jo høstferie fra skolen nå :-D Steffen kom nå for bare noen minutter siden. Han har vært hos farmoren siden onsdag, men nå skal dem være her i helgen :-)))



ØNSKER ALLE LESERE EN RIKTIG GOD HELG :-D

Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)