mandag 14. september 2009

Hadde gutta her i helgen :-)

Og som vanlig var det kjempe koselig å ha dem her :-) Fredag jobbet Roy sent, som vanlig, så da var det kun guttene og jeg som spiste middag... Ikke den helt store middagen da, men guttene liker nå maxboller og spaghetti. Denne dagen regnet det en del her i Bergen by, så dette ble en fin dag å være inne på :-)

Lørdag jobbet Roy også, så da koste guttene og jeg oss med litt brettspill. Om kvelden koste vi oss med Roy sin kebabrett :-) Denne er kjempe god, og den falt virkelig i smak hos gutta c",)

I går kom solen på besøk så da var guttene ute en del. Ellers bakte jeg sjokoladekake, som vi koste oss med :-) Ut på dagen fant vi fram singstar'er som Roy og jeg kjøpte for noen uker siden. Jeg sang mot både John-Martin og mot Steffen, og dette frister virkelig til gjentakelse, he he :-)))

Dagen i dag skal jeg bruke til å få leiligheten strøket, brodere og skrive litt brev. I morgen er det tilbake i full jobb :-) Samtidig som det har vært godt å være hjemme, så skal det bli kjempe godt å komme tilbake i jobben. Savner både kollegaene mine og alle barna :-)

Vel, da ønsker jeg alle sammen en strålende dag ;-)

Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)