søndag 16. august 2009

Guttene her i helgen :-)

Denne helgen har jeg hatt guttene her :-) Dem kom allerede kl.05.30 fredags morgen, for faren kjørte dem hit på vei til jobben sin. Jeg var nesten klar for jobb, men klarte ikke komme meg ut døren på grunn av magesmerter :-( Så dermed ble jeg hjemme. Litt ut på dagen fikk guttene ordnet syklene sine, så dem var en del ute og syklet. Helgen ble nå litt oppstykket når det gjelder samværet med guttene, for dem skulle på Kim Larsen konsert med faren i går. Uff jeg misunner dem i grunnen ikke. Nå har Kim Larsen fin musikk, det er ikke det, men fy for et vær. Regnet med at guttene ville være kliss våt når dem kom hjem, men dem var ikke så ille allikvel. Nå hadde faren kjøpt dem hver sin "hodeparaply", he he:-)




Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)