mandag 3. august 2009

Her har det gått unna :-)

I dag ble det en veldig stille og rolig dag i barnehagen... På min avdeling skulle det bli åtte barn, og da tre voksne med meg.... Skulle ikke ha det travelt akkurat nei, he he... Nå ble det mye stillere enn vi hadde regnet med, for det kom kun fire barn. Er nå godt og da.... Får kanskje ladet batteriene til kjøret begynner neste uke.....

I kveld har jeg fått brodert ganske mye. I og med at jeg tok beslutningen om å kutte ned på antall brevvenner i går, så følte jeg meg mer avslappet. Det forsvant jo da tre brev fra brevhaugen, så jeg føler ikke det samme presset på meg nå....

Når det gjelder dette broderiet, så blir det utrolig fint tror jeg. Bare så synd jeg ikke skal ha det selv, he he....

1 kommentar:

* Mys * sa...

Hei:) Skal si det går unna med broderingen:) Flink du er! Skjønner godt du kunne tenkt deg broderiet selv - er så skjønne disse ole brumm og vennene - broderiene. *Klem*

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)