søndag 2. august 2009

Har tatt en del beslutninger denne helgen....

For det første har jeg i dag kutter ut tre brevvenner. Ikke det at jeg hadde så alt for mye lyst til det, men jeg var bare nødt. Skrivelysten min har ikke vært på topp i det siste, og jeg føler at jeg ikke får gjort annet. Det siste halve året føler jeg at jeg har jobbet og skrevet brev.... Er jo ikke riktig at det skal være slik. Blir nok så jeg kutter ut fire-fem til, for da har jeg passe antall igjen. Håpet mitt da, er at jeg skal få skrivelysten tilbake på den måten.... To av dem jeg kuttet ut i dag, ønsker heldigvis å ha kontakt med meg på Nettby :-)

Nå i kveld bestemte jeg meg for også å slå sammen bloggene mine. Jeg har jo en blogg for kortlagingen min, men fra nå av blir jeg å legge bildene av kort jeg lager her inne også. De kortene jeg allerede har lagt inn der, for bare ligge, men fra nå av bruker jeg altså denne bloggen her.

Denne helgen har nå guttene vært her, og vi har kost oss :-) I dag var vi nå hos mine foreldre, for min mor skulle ha et selskap for å feire 60 års dagen (hun fylte den 14.7) sin med barnebarna også. Da ble det så jeg bare måtte ta en del bilder av Angelica (tantebarnet mitt). Hun er jo bare så søt c",)

Her er hun så søt....



Hun og Steffen


Her koser hun seg med dukken


Den stolte farmor med Angelica (mine to gutter i bakgrunnen)


Foruten å ha brukt tid på guttene mine denne helgen, så har det også blitt en del brodering. Etter at jeg meldte meg på den ufo-greien inne på Hobbykrok1, så har det gått unna med ulvene. Jeg har bare litt grått igjen, og noe attersting. Tror jeg har tatt de meste av de kjedelige stingene. Er fortsatt lei det broderiet, men fikk liksom et lite spark nå som konken der inne går ut på å få det ferdig innen måneden er omme....


Som nevnt i forrige innlegg, så begynte jeg på et nytt broderi. Dette har jeg brodert litt på inni mellom ulvemotivet.... Kommet såpass nå, at de fleste ser vel hvem broderiet skal bli av????



Vel, da ønsker jeg alle sammen en god kveld, og ikke minst en strålende mandag :-))))

2 kommentarer:

* Mys * sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
* Mys * sa...

Hei:) Så fornuftig du har vært med beslutningen du har tatt ang brevskrivingen. Vet du har brukt mye tid på det og at du har en del andre ting du også ønsker å holde på med. Blir nok orden på det nå skal du se:) Guri - nå har du ikke mye igjen på ulvebroderiet:) Blir moro å se det ferdig:) Nå vet jo jeg hvilket annet broderi du holder på med, men ville nok tippet det lell *lol*. Misunner deg broderiånden. Har iallefall 5 broderier liggende som jeg skulle ønske var ferdige. Kanskje til høsten... Kjempefine bilder du har tatt av av familiemedlemmer:) Ønsker deg en fin uke Nina:) *Klem*

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)