fredag 28. august 2009

God helg alle sammen :-)

Denne uken har vært ganske slitsom på jobben. Ikke bare fordi det har vært en del å gjøre på jobben, men også fordi jeg har skjønt at vi må flytte igjen. Denne tanken sliter meg rett og slett ut, for jeg husker bare så alt for godt hvor sliten jeg var da vi flyttet i januar/februar... Kiloen raste av meg... Det var vel egentlig det eneste postivie, selv om det var feil måte å gå ned i vekt på.

Dagen i dag var jeg på tur med tre av mine primærbarn, pluss et barn til. Vi var ikke lange stykke borte fra barnehagen, men vi storkoste oss for det :-) Jeg var sammen med to andre vokse fra en annen bare, og dem hadde med seg en del barn. Hun ene lagde risotto, og dette falt virkelig i smak både hos små og store :-)

Vel tilbake i barnehagen ble vi inne resten av dagen. Etter vel tre timer ute i styrtregn, var vi nok mettet.... Selv om det ikke finnes dårlig vær, bare dårlig klær, var det litt godt å være inne resten av dagen. Da mitt ene primærbarn ble hentet overrakk moren meg en bukett :-) Er ikke noe flink med blomster/bukettnavn, så har ingen peiling på hva disse heter.... Jeg fikk vite at jeg fortjente dem for at jeg hadde stått slik på da de ville avvende datteren med bleier :-) Slike tilbakemeldinger varmer skikkelig altså ;-)

1 kommentar:

* Scrappemys * sa...

Hei:) Det er utrolig koselig å få slik tilbakemelding som det du fikk her:) - og liljer er bare såååå flotte blomster *Ü* Heldig du:) Klem

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)