lørdag 8. august 2009

En produktiv lørdag,!?!

I dag har jeg jammen santen vært effektiv når det gjelder kortlaging. Eller effektiv og effektiv. Det ble nå bare tre kort da, hvorav jeg ble fornøyd med to av dem. Jammen ikke verst det heller da, he he :-)


På grunn av misnøye, prøvde jeg å gjøre det beste ut av det. Så det endte med at det ble et smalt kort....


Når det gjelder Ole Brum broderiet, så går det unna. Jeg skulle jo egentlig ikke brodere på det i dag, for jeg skulle konsentere meg om ulvemotivet. Nå har jeg fått brodert litt attersting, men..... Jeg rett og slett HATER attersting for øyeblikket..... Er så møkke lei de stingene, men har jammen ikke så mye igjen. Håper lysten på å få brodert de stingene, er her i morgen ;-)

Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)