fredag 7. august 2009

Atter en helg, som skal bli godt :-)

Denne arbeidsuken har vært utrolig stille og rolig. Vi har vært maks 20 barn fordelt på fire baser, hvorav vi hadde fem på vår base/avdeling i dag. Til neste uke er det fullt opp igjen. Så da blir vi 18 barn på min base. Skal nå bli kjekt å treffe alle barna igjen :-) Og ikke minst bli kjent med de nye barna etter hvert som de kommer c",)

Når det gjelder ulvebroderiet, så går det tregt med det. Nå har jeg allikevel bare igjen noen attersting, så jeg regner med å bli ferdig med det i løpet av helgen :-))


Ole Brum broderiet derimot har det virkelig gått unna med :-) Har brodert litt på det hver dag, så i morgen skal jeg prøve å la det få en pause, slik at jeg kan konsentrere meg om ulvene :-)


Vel, da ønsker jeg alle sammen en riktig god kveld :-)

Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)