søndag 19. juli 2009

Vår ferietur sommeren 2009

I går kveld kom vi hjem fra vår to ukers ferie. Dette er årsaken til at jeg ikke har blogget den siste tiden.

Ferien vår startet herfra kl.16 lørdag 4.juli, og da reiste vi til Søre Svennes camping ved Fagernes. Her møtte vi mine foreldre, og vi leide hytte ved siden av dem. Neste dag reiste de videre til Sjøstrand camping utenfor Kongsvinger. Vi reiste innom Odalen, hvor vi var noen timer hos familien til Roy :-) Om kvelden reiste vi også til Sjøstrand, hvor vi fikk hytte til neste morgen. Da satte vi alle sammen kursen for Sverige, og vi endte med å leie hytte på Degernäs Campingplass. Der bodde vi med mine foreldre i en uke.


I løpet av denne uken opplevde vi både fint vær, og regn. Kan jo ikke bare regne med fint vær. Den ene dagen badet guttene, mens jeg tok bilde av dem fra strandkanten....


Søndagen badet jeg også, og det var en kald fornøyelse, he he... Godt var det nå og ;-) Da John-Martin skulle opp på bryggen, klarte han å kutte seg på skulderen. Så det endte med et litt "stort" rift. Jeg syns det var kjempe stort, men var nå ikke verre enn at det kun trengte litt rens og plaster ;-)

I løpet av denne uken var vi også en tur i Karlskoga, hvor vi var innom Alfred Nobel og Bofors museet.



Mandag 13.juli reiste vi videre inn i Sverige, og havnet da i Hallstahammar. Disse bildene er fra sentrum av Hallstahammar.



Skantzö bad & camping leide Roy, guttene og jeg en liten hytte, og mine foreldre en like ved siden av.



På denne campingplassen var vi til torsdag :-) I løpet av disse dagene, var vi også innom Vesterås. En utrolig stor og fin by.



Da vi reiste hjemover igjen torsdag, hadde vi mine foreldre på slep til Arvika. Der ble dem igjen for å være i noen dager, mens vi reiste til Charlottenberg. Der tok vi en shoppingrunde før vi igjen havnet hos familien til Roy. I Odalen lå vi i campingvognen "vår", men ellers brukte vi tiden sammen med familien hans :-)

I går bar det altså hjemover igjen. Jammen har jeg kost meg på ferie ;-) Allikevel må jeg nok innrømme at det var godt å komme hjem igjen. Borte bra, men hjemme best c",)

Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)