fredag 31. juli 2009

Går endelig unna med ulvebroderiet :-)

Denne uken har jeg vært tilbake i jobb, men nå i dag ordnet jeg meg fri. Vi har nemlig vært kun 11 barn, da på fire voksne. Da fant jeg ut at jeg skulle spørre om fri, og det gikk helt fint.
I dag var det en takstmann her i leiligheten, for husverten vil selge. Siden dette skulle være i dag, så fikk jeg ryddet leiligheten. Da hun var gått igjen, endte det med at jeg ommøblerte inne på guttenes soverom. Og da mitt scrapperom... Nå ser scrappekroken min slik ut....



Ellers har jeg fått brodert en del på ulvemotivet mitt.. Jeg var så møkkalei, og vurderte nesten å legge det bort. Nå oppdaget jeg en uforesque inne på hobbykroken, hvor jeg er innom ved jevne mellomrom. Dermed har det gått unna med ulvene i stedet for at jeg har lagt dem bort. Jeg er fortsatt ganske lei det broderiert, så i går begynte jeg på et nytt broderi. Bare for å ta noen sting der inni mellom, når jeg er ekstra lei ulvene :-)



Ellers i dag, har jeg fått laget en kort til. Dem finner du her...

Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)