tirsdag 2. juni 2009

Lenge siden jeg skrev her nå....

Uff da, jeg er jammen ikke så flink med denne bloggingen. Er jo over en uke siden sist :-( Siden forrige blogginnlegg har det skjedd litt...

30.MAI
Denne dagen ble jeg et år yngre, he he.... Hjelpe meg hvor tiden flyr altså. Årene løper jo i fra meg.... Nå feiret jeg ikke dagen min, men jeg var så heldig å ha gutte
ne mine her. På grunn av at jeg ikke kan ha dem kommende helg, så hadde jeg de ekstra i pinsehelgen.
I gaver fikk jeg mye fint.
Fra Roy og guttene fikk jeg sandaler, to tunika'er, en hettejakke/genser og undertøy. Mine foreldre ga meg kr.500,- og av brevvenner fikk jeg sokker, såpe, bodylotion og brevpapir :-) Ble kjempe glad for alle gavene c",)


Og så fikk jeg dette fine kortet i posten i dag :-)

ANGELICA SIN DÅP 31.MAI
Denne dagen var vi også heldige med været, noe vi i grunnen var hele pinsehelgen :-)
Angelica ble døpt i Loddefjord kirke, og så hadde dem selskapet i en barnehage der hvor dem bor etterpå. Dagen var skikkelig vellykket :-)))

Guttene mine, Angelica og meg


Den stolte pappaen med gaven fra oss. Eske til Angelica sitt første hårstrå og hennes første tann


Dåpskaken var like god, som den var fin


Se så herlig hun er da :-)


En stolt tante

Det har også blitt en del brodering denne siste tiden, men nå er det dessverre stopp for en stund :-( Jeg har nemlig klart å få senebetennelse :-( ;-( :-(
Slik ser nå dorullholderen ut pr nå, og den vil nok forbli slik en stund. Synd for jeg er jo nesten ferdig med den....


Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)