onsdag 20. mai 2009

En stille og rolig uke så langt

Blir jammen ikke mange dagene med arbeid denne uken... Nå var jeg på jobb mandag, men det var jammen så vidt jeg holdt ut. I går var jeg nå hos legen min, og de blodprøvene jeg tok i begynnelsen av måneden, viste seg å være fine :-) Nå er det bare magen som er plagsom, og for å få den opp "å gå igjen", sykemeldte legen min meg til og med i dag. I morgen har vi jo alle fri, og på fredag har min barnehage planleggingsdag. Vi slipper nå å være der, for vi har opparbeidet oss fri denne dagen.

I går og i dag har jeg nå fått brodert litt på dorull-holderen. Det skal bli godt å bli ferdig med den, slik at jeg kan konsentrere meg kun om ulvemotivet. Dette har jeg nå ikke brodert på siden forrige oppdatering, men regner med å brodere litt på det senere i dag :-) Først skal jeg nå slappe av litt her på nettet, så er det noe husarbeid som roper på meg og i tillegg har jeg planer om å få unna et brev eller to. Jeg har jammen ikke vært noe aktiv på det området den siste tiden heller :-(


Vel, da ønsker jeg alle sammen en riktig flott onsdag :-)

Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)