torsdag 21. mai 2009

En fin torsdag/himmelfartsdag :-)

I dag fant vi ut at vi hadde utrolig mye melk som hadde gått ut på dato. Da var det jo bare å lage vaffelrøre av nesten to liter melk, he he.... Her i huset er det Roy som alltid lager røren, mens jeg får jobben med å steke vafler. Med så mye røre, fant jeg ut at det kunne være greit å ha noe og gjøre på.... Var jammen like greit, for å steke all den røren tok faktisk vel rundt 1 1/2 time.... Etter en stund fikk jeg nå selskap, for Roy kom tilbake med guttene. Han reiste nemlig av gårde og hentet dem mens jeg stekte vafler :-) Da omsider all røren var stekt til vafler, stor koste vi oss alle fire :-)


Det har gått litt tregt med denne dorull-holderen, men i morgen skal jeg prøve å få brodert en del på den også :-) Er såpass ivrig på å bli ferdig med den, at jeg ikke har brodert et eneste sting på ulvemotivet mitt.....

Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)