lørdag 16. mai 2009

Dagene går så alt for fort...

Dagen her har gått utrolig fort, og jeg har ikke en gang fått gjort halvparten av hva jeg ville ha gjort. Nå er vi akkurat ferdig med middagen, så da orker jeg nå ikke noe husarbeid. Ute skinner solen fra en lettskyet himmel :-)

Jeg burde vel egentlig ha sittet ute på altanen, men velger heller å blogge litt, før jeg skal brodere litt. Ellers skal jeg prøve å få gjort litt i huset, slik at jeg kan våkne til en ryddig leilighet på 17.mai :-)


Jeg har fått brodert en del på
ulvemotivet, men fortsatt er det en del igjen. Ellers legger jeg inn et nytt bilde av dorull-hoderen, selv om det ikke er brodert noe særlig siden forrige bilde.


En annen ting jeg skal i dag, er se på MGP c",)


Tidligere i dag var nå Roy og jeg på en liten shoppingsrunde. Det ble ikke kjøpt så mye, men jeg fant nå noen ting til scrapingen ;-)

Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)