onsdag 8. april 2009

Påskeferie :-)

Da har jeg begynt på min andre dag i påskeferien. Utrolig godt å bare være hjemme og slappe av med brodering og litt husarbeid og, he he :-) Bare siden søndag, har det blitt en del brodering.

Snåle greier dette her. Jammen la det seg inn feil vei, til tross for at ingenting tilsa at det skulle gjøre det :-(
Nå kom min eldste sønn hit på mandag, og han skal være her til lørdag :-) Koselig det da. Yngstemann ville ikke denne gang, men det er nå ikke noe å gjøre med. Klart jeg ville ha hatt han og her, men jeg skjønner jo han litt også. Det er jo nå i disse fridagene han har sjans til å være med venner og slikt....
Vel, nå skal jeg få rydde litt, og så skal John-Martin og jeg på Laksevåg senter. Bruke litt penger kanskje, he-he......

Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)