lørdag 18. april 2009

God helg c",)

Her har det blitt lite brodering den siste uken, men i går og i dag har jeg nå fått brodert litt både på ulvemotivet og på oppdraget...


Ellers har denne uken gått fort som vanlig. Vi har nå vært ganske heldig med været de siste dagene da. Det er bare helt herlig med slikt vær. Må bare legge ved utsiktsbilder fra altanen vår.

Må jo bare også vise at det har begynt å bli grønt på trærne. Det er bare helt herlig c",)

Mandag var nå samboeren og jeg en tur på plantasjen, og da ble det altså seks planter. Dem er jo ikke akkurat så store nå, men er spent på hvordan de vil bli seende ut etter hvert. Slik er dem nå pr. dagsdato.....

Når jeg først viser uteplantene mine, må jeg bare legge ved de to inneplantene mine også. Jeg har aldri vært flink med blomster, men disse får jeg virkelig til, he-he....;-)


Ønsker alle besøkende en riktig god helg :-) Nå skal jeg ut på altanen og kose meg sammen med guttene mine og samboeren :-)

Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)