fredag 3. april 2009

Fredag og en ny helg :-)

Så er enda en uke over, og det er helt igjen :-) Denne uken har det endelig vært litt roligere i barnehagen. Og nå har jeg bare en arbeidsdag igjen (mandag), så er det påskeferie. Det skal bli utrolig deilig :-)
Mandag, etter jobb, reiste samboeren og jeg ut på Ikea i Åsane, hvor vi kjøpte oss noe småplukk til leiligheten. Var jammen godt å få seg noe å henge klærne på, og ikke minst å få skostativ. I tillegg ble det en bokreol som jeg skal ha ved skrivebordet mitt.

Etterpå skulle vi bare innom Expert og kjøpe en inneantenne til TV som guttene har på rommet sitt. Vel, enden på visen ble at vi kjøpte det, men endte også opp med hver vår bærbare pc. En liten og grei datamaskin. Kanskje litt stormannsgalen, men skitt au, he-he :-)

Det har gått unna på broderiet mitt denne uken også, og det er jo godt. Er så kjekt å se hvordan bildet med ulvene vokser seg nærmere og nærmere slutten/ferdig :-)

Ønsker alle sammen en riktig strålende helg c",)


Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)