onsdag 29. april 2009

En kort dag på jobb....

I dag ble det en veldig kort dag på jobben. Jeg hadde tidlig vakt, og begynte altså kl.07.30, og allerede rundt kl.11.30 gikk jeg igjen. Pga vektnedgang, som i og for seg er positivit, har jeg bestemt å få sjekket meg. Jeg har nemlig ikke levd så sundt at jeg burde gå såpass mye ned i vekt. Hos legen ble det nå tatt en del prøver, for han syns også at vekten var gått litt for fort ned i forhold til "livsstilen" min. Jeg er jo glad for at alle buksene mine plutselig er blitt for store for meg, men jeg vil jo at det skal skje på rette måtten liksom.
Vel hjemme ble det så jeg slappet av litt på sofaen, før Roy kom hjem. Vi rakk akkurat å spise middag, før vi fikk besøk. Da kom min lillebror, damen og lille herlige Angelica på besøk :-) Kjempe koselig c",)
Det er utrolig hvor fort Angelica vokser altså :-)

Ellers har det ikke gått så unna med broderingen her i det siste, men jeg er nå ferdig med det ene delfinbildet. Altså toalettskiltet, og jeg er i gang med baderomsskiltet også nå. Det måtte jeg jo først rakne opp, for den som hadde begynt på det hadde brodert "feil". Stingene gikk annen hver gang, eller hvordan jeg nå skal forklare det.... Ene stingen gikk slik /og så \over. Og det neste stinget gikk da først \ og så / over.









Også ulvene har jeg kommet litt lengre på. Desverre har bildet lagt seg feil vei da :-(
Nå skal jeg sette meg til å få unna et brev, og så skal jeg få brodert litt til før jeg finner sengen tenker jeg :-)
Ønsker alle besøkende en riktig god kveld c",)

Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)