onsdag 8. april 2009

Å bruke penger er gøy, he he :-)

Som nevnt tidligere i dag, så skulle John-Martin og jeg på Laksevåg senter. Jammen klarte jeg å bruke litt penger der i dag, he-he. Ble nå allikevel litt skuffet, for verken Nille eller Bokhandleren hadde noe som helst med påsketing. Da tenker jeg på klistremerker og scrappeting, men jeg fant nå altså noe jeg ville ha.

Ja, og så klarte jeg ikke å dy meg, til tross for at jeg har mer enn nok av garn... Fant bare en genser og bukse jeg bare må strikke, og dermed måtte jeg jo også ha garn til det, he-he....



Ellers ble det nå noe småting til begge guttene også. Var noe skolesaker eldstemann trengte, så jeg endte opp med å kjøpe likt til Steffen også. Må jo få litt han også, selv om han har valgt å være hjemme med faren i disse dagene.

Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)