søndag 29. mars 2009

Koselig helg :-)

Ukedagene løper jo bare i fra meg jo. Jeg som hver søndag bestemmer meg for å bli flinkere med å skrive i bloggen min. Det hele ender med at ukedagene går unna, uten at jeg får skrevet. Og som oftest blir det så jeg blir å oppdatere om søndagene. Kanskje jeg klare det i morgen, å bli flinkere med å blogge altså, he-he :-)

Jeg får nå i alle fall brodert litt i ukedagene da :-) Det har virkelig gått unna denne uken også, og ikke minst nå i helgen. Kanskje ikke så rart når hver ledige stund går til brodering :-)

Nå hadde jeg også guttene her i helgen. Jeg har jo dem annen hver helg, og her har vi nå lagt inn en ny "kosemetode" om lørdagene. Dem har fått valget mellom snop og noe bakverk, og dem velger altså bakverk. Jammen ikke verst av gutter på 13 og 14 år syns jeg :-) Denne lørdagen ble det faktisk skillingsboller. Nå ble dem litt små, men jammen gikk dem unna, he-he....



I dag var vi nå ute hos min lillebror. Vi måtte jo ut og se hvordan han hadde fått det i sin nye leilighet, og selvsagt få se Angelica igjen :-) Nå var både mine foreldre, min lillesøster og hennes to døtre der også. Kjekt med slike sammenkomster, for det blir alt for lite av det ellers syns jeg.


Er hun ikke søt??
Min søster og hennes døtre
(Mathilde og Henriette) Mine to kjære sønner (John-Martin og Steffen)


Stolt farmor og farfar :-)


Ellers denne helgen har jeg omsider fått skrevet litt brev. Ble jammen ferdig med et brev, og er godt i gang med brev nr. to. Jammen på tide, for det brevet jeg holder på med har ligget siden 8.januar :-( Ja, Ellen, jeg skammer meg skikkelig nå.
Jeg har også omsider fått lagt inn musikk på mp3 spilleren min. Er spent på hvordan denne virker. Må vel lese litt mer i bruksanvisningen, for det skal visst være skritteller i den også.....
Vel, da skal jeg få brodert noen sting før jeg finner sengen :-) En strålende mandag, ønsker jeg alle sammen :-)











Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)