lørdag 21. mars 2009

En uke til har bare fløye av sted her.....

Hjelpe meg. Hvor blir alle dagene av???? Jeg har jo ikke mer enn skrevet om helgen som er over, så er det en ny helg jo.... Ikke det, er veldig glad i helgene jeg, så det gjør ikke noe, he he :-) Eneste med at ettermiddagene og kveldene løper i fra meg, er at jeg ikke får brodert så mye som jeg skulle ønske... Nå har jeg i alle fall kommet et stykke på vei med ulvemotivet mitt, enn ved forrige oppdatering :-)



Æsj, bilde la seg jo feil, enda det ikke lå slik da jeg la det inn!?!?!?!

Ellers har denne uken gått altså fort unna. På mandag var jeg nå hos en hudspesialist, for det har vist seg at jeg har fått en fotvorte under foten. Har vel hatt den siden sommeren, og jeg har vært hos vanlig lege og fryst den et par ganger. Da uten hell... Nå får jeg håpe at hudspesialisten får den bort for alltid. Nå leste jeg på nett, at det skulle gjøre vondt å fryse en slik vorte, men dette stemte jo ikke. Heldigvis, he he... Jeg er en liten pyse til tider.... Kan love at det var kaldt da han sprayet på vorten, men noe væske som holdt -200 grader.... Nå har jeg vært litt øm under foten siden mandag, og jeg skal tilbake til hudlegen igjen i mai. Han regnet med at jeg måtte innom ham et par tre ganger før vorten var borte :-(

På tirsdag var jeg nå og leverte inn mobilen min til reperasjon :-( Jeg er så lei mobiler nå altså. Min er ikke et år gammel en gang, og allerede dummet den seg. Heldigvis er det fem års reklamasjon, så jeg regner med å få den igjen helt gratis for å si det slik. Må jo innrømme at det ikke frister å skaffe meg flere nokia, om det blir en ny mobil en vakker dag. Var jo slik det gikk med min forrige nokia også. Etter vel et år, begynte den å bli dårlig og bare skape seg... Nei, tror nok jeg skal prøve et annet merke neste gang jeg skal investere i en ny mobil.

Forrige helg hadde jeg jo guttene her, så denne helgen blir dem å være hos faren. Dermed blir det stille og rolig på meg og samboeren denne helgene. Akkurat nå er han og henter bilen vår på verksted. Vi måtte levere den inn pågrunn av noe med drivakslene, eller hva det nå heter. Skal bli godt å få den igjen, etter å ha vært uten bil siden torsdag i forrige uke. Eneste negative med biler, er alle kostnadene :-( Vel kr.8000,- har reperasjonen kostet oss :-(

Vel, nå er det på tide at jeg slutter å mase høl i hodet på dere lesere, og heller setter i gang med å gjøre noe fornuftig i huset, he he....

Ønsker alle sammen en riktig god helg c",)

Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)