søndag 22. mars 2009

En stille og rolig helg :-)

Denne helgen ble som forventet, stille og rolig. Jeg har stort sett brukt helgen til baking, brevskriving og brodering. Nå ble det kun et brett med brownies, og de er alle spist allerede, he he c",)
Brevskriving ble det nå ikke så alt for mye av. Ble ferdig med et brev, men kommer liksom ikke i gang med det andre, som jeg burde ha svart for lenge siden. Jeg fikk det i januar, så jeg burde virkelig ta meg selv i nakken etter hvert :-(

Når det gjelder brodering derimot, så har det gått unna. Bare litt igjen på den siste ulven. Har jo mye igjen da, men det går nå unna. Er kun halve sting, så går litt fortere der syns jeg. Skal nå brodere mer nå snart, så regner med å kommet et godt stykke videre før jeg finner sengen ved midnatt :-)

Da vil jeg bare ønske dere alle sammen en fortsatt fin kveld, og ikke minst en riktig fin mandag c",)


Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)