søndag 15. mars 2009

Da er denne helgen snart over.....

Da har jeg vurdert og tenkt mye, og funnet ut at jeg vil legge sammen begge bloggene mine. Det å ha flere blogger, blir bare tull. Jeg ender bare med å glemme av den ene. Så derfor blir denne bloggen fra nå av mye om mine hobbyer, og litt om min hverdag.

Den siste uken har jeg nå fått brodert en del, og det går framover med ulvene mine... Som en bemerket inne på et forum jeg er i, så ser ulvene blinde ut, he he... Håper det endrer seg når jeg får brodert på atterstingene og de franske knutene.....
Denne helgen har jeg nå hatt guttene mine her, og det er jo som alltid koselig :-) Nå ser jeg på dem, at dem trives utrolig godt her vi bor nå. Der vi bodde før, var dem omtrent aldri ute, mens her har dem vært masse ute. Både i går og i dag. Og bare det at dem nå har fått et eget rom, hjelper nok på trivselen dems c",)
Merker selv at jeg trives bedre her enn i den andre leiligheten, og det igjen hjelper på husarbeidslysten min, og ikke minst bakelysten min, he he... Det kom nå fram i går. Da var jeg i full sving med middagslaging og baking samtidig. Og det ble hele to bakverk :-) Boller og brownies. Sistnevnte var nok kjempe godt for den kaken gikk unna på en to tre, he he.....;-) Bollene ble utrolig fine, mens kaken ble litt for lav. Slik går det nå når man bruker litt for stor form....
Ønsker nå alle sammen en fortsatt flott kveld, og ikke minst en strålende mandag :-)


Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)