mandag 26. januar 2009

Går unna her....

Fikk en dårlig start på denne uken dessverre, så i dag har jeg blitt hjemme fra jobben. Da kan jeg like godt få lagt inn bilder av de tre prosjektene jeg er i gang med....


Borden har jeg kommet et godt stykke med. Fikk brodert en god del på det i går :-) Ble nå ganske lei av å bare brodere det samme mønsteret og med den samme fargen hele tiden, så jeg begynte likså godt med et lite broderi i tillegg. Planen var jo å egentlig begynne på ulvebroderiet mitt, men jeg har funnet ut at jeg skal vente med det. Vi skal nemlig flytte snart, og da vil jeg ikke risikere å miste noe tråd eller noe annet mens det pågår....




Ellers har jeg også fått strikket litt på armen til Fanagenseren min :-)



Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)